تدریس خصوصی تافل در تهران

ساخت وبلاگ

اگر اخبار، فیلم و یا موسیقی انگلیسی را با دقت گوش داده باشید متوجه تفاوت تلفظ بعضی لغات آنها با یکدیگر خواهید شد. افراد بومی انگلستان به زبان بریتیش و یا بریتانیایی صحبت کرده و در آمریکا افراد به انگلیسی  امریکن و یا همان آمریکایی صحبت می کنند. دانستن تفاوت انگلیسی بریتیش و امریکن امری بسیار مهم برای زبان آموزان و افرادی است که قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی را دارند. چرا که نمی توان همزمان با هر دو لهجه آنها صحبت و کرد و به هنگام مکالمات خود از هر دو لهجه کمک گرفت. در ادامه این مقاله تفاوفت این دو لهجه را بررسی خواهیم کرد.

 

تفاوت بریتیش و امریکن

 

تفاوت انگلیسی بریتیش و امریکن در نوع نوشتاری

در جدول فوق مثال هایی از نوع نوشتار هر دو لهجه تهییه کرده ایم تا تفاوت بریتیش و امریکن را به طور کامل درک کنید. اما در حالت کلی تری می توان گفت لغات در زبان انگلیسی کمی طولانی تر از کلمات درزبان امریکن هستند و برای نوشتن آنها از مصوت های بیشتری استفاد می شود.

امریکنبریتیش
buedbut
defensedefence
canceledcancelled
appetizerappetiser
analoganalogue
behaviorbehaviour
tiretyre

 

تفاوت انگلیسی بریتیش و امرین

 

تفاوت کلمات در انگلیسی بریتیش و امریکن

بسیاری از کلمات در این دو زبان متفاوت هستند یعنی ظاهری متفاوت از هم اما معنی یکسانی دارند و شما نمی توانید از روی ظاهر این کلمات متوجه معنی یکسان آنها شوید. به مثال های جدول زیر توجه کنید.

امریکنبریتیشترجمه
pantstrousersشلوار
apartmentflatتخت
collegeuniversityدانشگاه
vacationholidayتعطیلات
cookiebiscuitبیسکوئیت
storeshopفروشگاه
sodafizzy drinkنوشیدنی گازدار

 

بیشتر بخوانید: معرفی پرکاربردترین کلمات مخفف در زبان انگلیسی

تفاوت بین انگلیسی بریتیش و امریکن چقدر مهم است؟

تفاوت این دو زبان آنقدرهم مهم نیست ولی عموما در ایران انگلیسی را به لهجه امریکن آموزش می دهند ولی در آزمون های آیلتس و پی تی ای که برای مهاجرت به کشور انگلیس در آنها شرکت می کنند آزمون به زبان بریتیش می باشد  شما می توانید برای یادگیری تخصصی زبان انگلیسی بریتیش در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس نیز شرکت نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد همچنین شما می  توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از موسسه مای پی تی ای راهنمایی بگیرید و یا در کلاس های این موسسه شرکت نمایید.

تلفن: 26421352

 

 

 

 

 

تدریس خصوصی تافل در تهران...
ما را در سایت تدریس خصوصی تافل در تهران دنبال می کنید

برچسب : تفاوت لهجه بریتیش با امریکن,امرکین چه فرقی با بریتیش دارد؟,چند نوع زبان انگلیسی داریم؟, نویسنده : mypte mypte بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 20 / 9 / 1399 ساعت: 16:47

برخی افراد تصور می کنند تنها با خواندن کتاب های قطور و دیکشنری باید زبان انگلیسی را فرا گرفت! در صورتی که این چنین نیست و شما از هر ابزاری می توانید برای یادگیری کمک بگیرید. با فیلم دیدن، با موسیقی گوش دادن و.... در واقع شما می توانید ابزار تفریحی خود را برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید تا هم از آن لذت ببرید و هم به یادگیری زبان بپردازید. در این مقاله قصد داریم چند ترفند برای یادگیری زبان با استفاده از موسیقی خدمت شما معرفی کنیم.

 

موسیقی انگلیسی برای یادگیری زبان

 

چگونه آهنگ ها در یادگیری زبان به شما کمک میکند؟

یاد گیری زبان انگلیسی با تکرار و تکرار و تکرار میسر می شود.  آیا شما آهنگ مورد علاقه تان را تنها یکبار گوش می دهید؟یا مدت ها در ذهن خود در حال خواندن آن و یا در طول روز چندین بار آن را پخش میکنید؟ پس موسیقی گوش دادن بهترین راه برای یادگیری زبان می باشد چراکه با گوش دادن به موسیقی مهات لیسنینگ خود را تقویت خواهید کرد و از آن مهم تر دایره لغات خود را بالا برده و نحوه صحیح تلفظ لغات را متوجه خواهید شد. به همین خاطر است که این روزها پخش موسیقی و همینطور پخش فیلم در کلاس های زبان بسیار رایج شده است.

چند ترفند ساده اما مهم برای یادگیری زبان با موسیقی گوش دادن

برای یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی چند مورد مهم را باید در نظر بگیرید سپس با رعایت آنها به یادگیری بپردازید. به موارد زیر توجه کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان و معرفی ۲۲ آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

موسیقی ای را انتخاب کنید که از شنیدن آن لذت می برید

عموما ذات انسان مایل به انجام کاری می باشد که به آن علاقه دارد. پس برای یادگیری زبان بهتر است از آهنگ هایی استفاده کنید که شنیدن آهنا برای شما لذت بخش است.

 

یادگیری زبان با موسیقی

 

موسیقی را تکه تکه گوش کنید

اگر یک موسیقی را به طور کامل گوش دهید ممکن است برایتان قابل فهم نباشد چراکه بسیاری از کلمات برای اولین بار به گوشتان خورده برای این که بهتر بتوانید در این روش عمل کنید می توانید از روش سایه استفاده کنید که نحوه گوش دادن صحیح به موسیقی برای یادگیری زبان را توضیح داده است. برای انتخاب های اول می توانید از آهنگ های گروهی استفاده کنید که در آن بیشتر یک متن تکرار می شود.

کلمات جدید را یادداشت کنید

درحین گوش دادن به موسیقی هر کلمه جدیدی که به گوشتان خورد، معنای آن را در دیکشنری پیدا کرده و هردو را یادداشت کنید. چراکه نوشتن یکی دیگر از روش ها برای هک شدن کلمات در ذهن می باشد. این کلمات یادداشت شده را روزانه چند بار مرور کنید تا در ذهنتان برای همیشه بماند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید در کلاس های خصوصی آنلاین زبان شرکت کنید و یا چنانچه قصد شرکت در آزمون هایی چون آیلتس و تافل و پی تی ای را دارید می توانید در کلاس های تدریس خصوصی مای پی تی ای شرکت کنید.

تلفن تماس جهت مشاوره رایگان و تعیین سطح:  09123109856-26421352

تدریس خصوصی تافل در تهران...
ما را در سایت تدریس خصوصی تافل در تهران دنبال می کنید

برچسب : یادگیری زبان با موسیقی,موسیقی گوش دادن برای یادگیری زبان,بهترین آهنگ ها, نویسنده : mypte mypte بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 2 / 9 / 1399 ساعت: 18:10